سنگ های جواهر مرتبط یا مشابه اکتینولایت چشم گربه ای
نوشته شده توسط : noor

اکتینولایت یک آمفیبول سیلیکات است، و عضو میانی ترمولیت و فرو-اکتینولایت غنی از آهن می باشد.گالری چاو  برخی از اشکال اکتینولایت نوعی از آزبستو مثل «بیسولیت»، گونه ای از اکتینولایت رشته دار به شمار می روند.
نام قدیم ماده ی معدنی «اورالیت» می باشد که برخی مواقع در تعریف محصول دگرگون یافته ی پیروکسین اولیه متشکل از اکتینولایت به کار می رود.

اعضای اکتینولایت همچنین شامل نفریت بسیار مشهوری می شوند. یکی از دو ماده ی معدنی که با عنوان یشم شناخته می شود(دیگری یشم اعلی است). در حقیقت، برخی مواقع به دلیل شباهت و ارتباطات نزدیک به اشتباه از اکتینولایت چشم گربه ای با نام یشم چشم گربه ای یاد می شود.
انواع دیگری از سنگ های جواهر هستند که شباهت های زیادی در رنگ و درخشندگی دارند، اما تعداد اندکی از آنها درخشندگی متغیر دارند.

خواص درمانی بلور، متافیزیکال و افسانه ای اکتینولایت چشم گربه ای

نام «اکتینولایت» از واژه ی یونانی «اکتینوس» برگرفته شده است و به معنای «پرتو» می باشد. اکتینولایت سنگ جواهری کمیاب است، اما به دلیل توانایی های متافیزیکال خود بسیار مشهور هستند.
اعتقاد بر این است که این سنگ ویژگی های درمانی روحی و فیزیکی به دنبال دارد. همچنین به دلیل تولید انرژی های آرامش بخش و هوشیاری مناسب همه ی چاکراها هستند.
اکتینولایت با نفریت، یکی از دو نوع اصلی یشم مرتبط می باشد و به همین دلیل بسیاری بر این باورند که اکتینولایت خواص و انرژی های یشم را در خود دارد. اکتینولایت همچنین در دور ساختن افکار منفی و افزایش تعادل فیزیکی موثر می باشد.

توصیه: خواص و نیروهای درمانی کریستال دگرگون و متافیزیکال نباید به عنوان نسخه پذیرفته شوند. فرهنگ سنگ جواهر متافیزیکال، تشریفاتی و سنتی از منابع مختلفی جمع آوری می شوند. این اطلاعات جایگزین نسخه ی پزشک نخواهد بود. در صورت بروز مشکلات پزشکی به متخصص مراجعه نمایید. این مطالب در هیچ شرایطی تضمین کننده ی هیچگونه ادعا در درمان و نیروهای سنگ تولد نمی باشد.

 

سنگ جواهر اکتینولایت چشم گربه ای و ایده های طراحی جواهر

سنگ جواهر اکتینولایت چشم گربه ای جواهری نیست که در هر فروشگاهی پیدا شود. در حقیقت، نیمی از مشتریان به جز شکل نفریت حتی اسم اکتینولایت را نیز نشنیده اند. این سنگ تقریبا نرم بوده و مناسب طراحان جواهر نیست، اما در صورتی که با احتیاط پوشیده شود، اکتینولایت چشم گربه ای جواهر فوق العاده ای خواهد بود.
درست مثل بیشتر سنگ های چشم گربه ای،‌ اکتینولایت چشم گربه ای نیز به صورت سنگ های کوژ حلقه بهترین شکل برای نمایش «چشم گربه» یا ویژگی سنگ براق و صیقلی موج دار به حساب می آید. این سنگ مناسب طراحی های دیگر همچون آویز، گوشواره، سنجاق و سنجاق سینه می باشد، اما نسبت به سایر چشم گربه ای ها، برای دیده شدن باید در معرض نور مستقیم کمتری قرار گیرند. با این حال، اکتینولایت چشم گربه ای ویژگی های درخشندگی متغیر مشابه کریزوبریل چشم گربه ای دارند. حتی در نور غیرمستقیم، اکتینولایت های چشم گربه ای اصل، نور زیبای چشم گربه ای را بازتاب می دهند.

https://chaav.ir/about-us

نکته: سنگ های جواهر باید بر حسب اندازه خریداری شوند و نه وزن قیراط. سنگ های رنگی به نسبت اندازه به وزن متفاوت هستند. برخی از سنگ ها بر اساس وزن بزرگتر و برخی دیگر کوچکتر از الماس هستند.

 




:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: